Ideálním firemním dárkem jsou pro dárce i obdarované reklamní hrnky s potiskem. Které splňují jak důstojný způsob propagace, protože možnost umístit logo přímo na venkovní stěnu hrníčku násobí jeho účel. Navíc jeho praktická funkce, že při každodenním používáním čaje a kávy, bude neustále na očích. Způsobů, jakým esteticky hrnek nazdobit je více. Důležité je, z jakého materiálu je vyroben. Jestli je ze skla, porcelánu, keramiky, plastu či plechu. Protože na každý je využita rozdílná technika potisku, který musí splňovat nejen estetické parametry. Ale zároveň musí být zdravotně nezávadný a vodě odolný. Aby bylo možné hrníčky umývat i v myčce.

Reklamní hrnek s potiskem

Pokud je reklamní předmět skleněný, je možné k jeho zdobení využít potisk rotačním sítotiskem. Rovněž pískování působí decentně a je možné tímto způsobem dekorovat i skleničky na víno či pivní půllitry. Velkým benefitem tohoto způsobu je jeho nezničitelnost. Logo firmy na skleněném hrnku vydrží opravdu dlouho. Do obarvených porcelánových hrnků je možné pískováním motiv vybrousit rovněž. Dokonce i takový, který je vytvořen jemnými linkami a detaily jiným způsobem nepřenosným. V současné době je používána nová technologie pískování. Při kterém se dekor vytváří pomocí vypalovacího obtisku. Který je s klasickým k nerozeznání.

Reklamní hrnek se srdíčkem

Sublimační způpob je využíván především na reklamní hrnky s potiskem, které slouží především k propagačním účelů. Často to bývají fotografie zachycující budovy, mapy či výrobky. Vztahující se ke konkrétní akci firmou pořádané. Barvení hydro glazurou se nejčastěji využívá u porcelánových hrníčků s podšálkem. Odstínem Pantone je možné tímto způsobem vytvářet naprosto originální firemní dárky. Nejpoužívanější technologií je v poslední době jednoduchá a rychlá metoda prováděna v komorové peci vypalovacími obtisky. Kterými se dají potisknout jak ty porcelánové, tak i reklamní hrnky skleněné, plastové a nazdobit lze jimi i klasické plecháčky.