Nebylo by ještě fajn obléknout obsluhu do stejnokrojů https://promotextile.cz/cs/? Na zákazníky to působí velmi příjemně. Samozřejmě v případě, že oblečení zaměstnanců je vkusné a Vás, jako majitele občerstvovací stanice, pořízení oblečků nepřivede na buben!

trika

Ale toho se obávat nemusíte!

Váš nápad s donáškou občerstvení až k vozidlům je vážně dobrý. Obsluha na kolečkových bruslích také. Máte ale dost zaměstnanců? Ty kolečkové brusle jsou asi málo splnitelnou podmínkou. Jo takhle! Na to máte brigádníky. Hlavně přes léto. Jinak je Vaše občerstvovací stanice u hlavní silnice v pevném a zastřešeném prostoru. Tak to ano.

V každém případě byste mohli diferencovat mobilní brigádníky tričkem, které se barevně odlišuje od obsluhy uvnitř. A samozřejmě s nějakým typickým mottem pro Vaše občerstvení. Třeba: Do každého auta, jedno sousto zdarma! To aby se Vám nehromadili hosté uvnitř. Ne, to je jen humor!

Vraťme se ke stejnokroji, který ve stejné barvě bude šik i s kšiltovkou a mikinou pro dobu vedra a chladna. I polokošile mohou být dobrou volbou. Zachováte sportovní ladění, ale zároveň bude Vaše obsluha na úrovni! A hlavně! Bude rozeznatelná od hostů. Hlavně od těch uvnitř. Venku jsou rozlišovací znaky jasné.

Potom by se Vám mohla hodit nabídka značkových triček, polokošil, mikin, nebo kšiltovek, protože ta zaručuje kvalitu. Barvy nepouští, tvar zůstává stejný i po vyprání, prostě značka. Přece by se značkové oblečení neprodávalo nekvalitní. To by se pověst takové značky rychle roznesla mezi zákazníky. A na buben by přišla firma, která se značkovým zbožím honosí!

mikiny

Popřemýšlejte a vyberte správně!

Jestliže Vám firma nabízí i potisk rozmanitými technikami, neváhejte. Získáte na jednom místě hned dvě služby. Ať zvolíte sítotisk, digitální potisk, transferový potisk, nebo snad výšivku, rozhodně to neodmítejte a připravte kvalitní podklad pro potisk. To proto, aby nedošlo k následným nedorozuměním.